in

Perfekcyjna dieta Perfekcyjnej Pani Domu?

Małgorzata Rozenek-Majdan prezentuje na swoim blogu dietę!

Źródło zdjęcia: Instagram

Małgorzata Rozenek, czyli Perfekcyjna Pani domu, znana jest ze swojej szczupłej sylwetki. Często też pokazuje się czy pozuje na zdjęciach w bardzo obcisłych kreacjach, które dodatkowo podkreślają jej drobną figurę. Oczywiście celebrytka wspomina o regularnych ćwiczeniach, jednak tak szczupła sylwetka musi być zasługą odpowiedniej diety. O diecie wspomniała na swoim blogu. Opowiedziała też o swoich nawykach żywieniowych. Małgorzata Rozenek jest wegetarianką – nie spożywa mięsa zarówno ze względów zdrowotnych, jak i moralnych. Jest to jej osobisty protest przeciwko złemu traktowaniu zwierząt hodowlanych. W swojej diecie zrezygnowała również z nabiału. Do najczęściej wykorzystywanych przez nią składników w diecie należą: Soczewica, fasola, migdały, komosa ryżowa, czy algi morskie.

Na swoim blogu pisze tak:
„Gdy odstawiłam mięso, zaczęłam uważniej przyglądać się swojej diecie, można powiedzieć, że po odstawieniu mięsa kolejnym naturalnym dla mnie krokiem było wykluczenie przetworzonego cukru z diety oraz stopniowe ograniczenie nabiału. Tak naprawdę, gdy decydujemy się wykluczyć mięso, powinniśmy bardziej niż powierzchownie zagłębić się w tematykę żywienia. Zaczynamy częściej czytać etykiety i zwracać uwagę na skład spożywanych potraw. Dzięki temu jesteśmy bardziej świadomymi ludźmi, którzy zdrowiej się odżywiają.” (Źródło: blog Małgorzaty Rozenek-Majdan”)
Gwiazda powiedziała, że swój dzień zaczyna od wypicia wody z cytryną, potem zaś sięga po kawę, ale tylko z wykorzystaniem mleka roślinnego. Jej ulubionym śniadaniem jest owsianka. Gwiazda podała również przykładowy jadłospis (my pokazujemy trzy pierwsze dni):

Poniedziałek
Śniadanie: tost pełnoziarnisty z awokado (kupuję zwykły chleb żytni, a nie tostowy)
II Śniadanie: koktajl warzywny
Obiad: krem z cukinii posypanym prażonymi ziarnami słonecznika
Przekąska: garść orzechów
Kolacja (spożywana do godziny 19.00): sałatka z komosą i ciecierzycą

Wtorek
Śniadanie: omlet z pomidorami
II Śniadanie: zielony koktajl imbirowy
Obiad: rosół wegański (zamiast mięsa dodaje większą ilość włoszczyzny)
Przekąska: daktyle (moja alternatywa zamiast deseru)
Kolacja: amarantus z warzywami, suszonymi pomidorami i orzechami

Środa
Śniadanie: jaglanka z owocami
II Śniadanie: czerwone smoothie z buraka
Obiad: wegańska pomidorowa (na bazie rosołu, dodaję passatę pomidorową i rozgniecione marchewki*).
Przekąska: hummus z surową marchewką
Kolacja: sałatka z pieczonych batatów z ciecierzycą”
(Źródło: blog Małgorzaty Rozenek-Majdan”)

W zimne dni Małgosia sięga po wodę z imbirem i cytryną oraz korzenną herbatę. Ogólnie zawsze wypija około 2 litrów płynów dziennie i bardzo pilnuje, by ilość ta nie była mniejsza. Owoców nie spożywa od godziny osiemnastej, a ostatni posiłek je około godziny 19.00.
Jak podoba Wam się taki jadłospis? Uważacie, że to odpowiednia ilość jedzenia dla dorosłej osoby? My gratulujemy wytrwałości oraz oczywiście pięknej i szczupłej sylwetki! A może zainspirujecie się jadłospisem od Małgosi?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Loading…

0

Comments

0 comments

Małgorzata Rozenek kolejny raz pokazała się w lateksie!

Deynn zaskakuje!